fbpx
H ηλεκτρονική εφημερίδα του Έβρου

Στον δικό μας κόσμο…

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την ηλεκτρονική ψηφοφορία που κάναμε στο alexpoli.gr για τις προοπτικές του Έβρου για το μέλλον και σύμφωνα με τα αποτελέσματα ο τουρισμός δεν ήταν στο επίκεντρο των ελπίδων των πολιτών… Οι πολίτες δεν πείθονται στον Έβρο ότι ο τουρισμός μπορεί να φέρει πραγματική ανάπτυξη και πως άλλωστε να πειστούν όταν τα ίδια τα στοιχεία μοιάζουν να «τρολάρουν» τα όσα λένε και κάνουν οι τοπικοί αυτοδιοικητικοί επί του θέματος. Στον Έβρο φαίνεται ότι δεν μπορούμε να συγχρονιστούμε με την πραγματικότητα και προτιμούμε να χαϊδεύουμε την καθημερινότητα μας με όνειρα θερινής νυκτός εν μέσω ψύχους (κάτι που δεν αποτελεί και τουριστική ατραξιόν αν δεν μιλάμε για το χωριό του Άη Βασίλη).

Σήμερα παρουσιάζουμε στα ρεπορτάζ μας στο alexpoli.gr τα στοιχεία για τις αφίξεις Τούρκων όπου φαίνεται πως από τα τελωνεία του Έβρου αρκετές χιλιάδες πέρασαν στην Ελλάδα και κατευθύνθηκαν…στη Θεσσαλονίκη. Την ίδια στιγμή ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού μιλά για μεγάλη πληρότητα στα ξενοδοχεία το τετραήμερο της Καθαράς Δευτέρας ενώ οι ξενοδόχοι της Ξάνθης μιλούν για πτωτική τάση. Κερασάκι στην τούρτα ότι οι επισκέπτες της Ξάνθης για το καρναβάλι σύμφωνα με τους ξενοδόχους δεν ήταν κυρίως ξένοι…αλλά Έλληνες.

Παρά τα στοιχεία και την πραγματικότητα που δείχνει ξεκάθαρα ότι και ο Έβρος και η υπόλοιπη Θράκη δυσκολεύονται στο να δημιουργήσουν τουριστικό προϊόν που να κρατά εδώ τους Τούρκους τουρίστες, δείχνουμε να μην αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα. Η πραγματικότητα είναι ότι ο Έβρος δεν μπορεί να γίνει ούτε Θάσος ούτε Μύκονος. Σε μια περιοχή που τον χειμώνα έχει και πολύ κρύο και ελάχιστα αξιοθέατα να δείξει…τι ακριβώς περιμένουμε να κερδίσουμε από τον τουρισμό; Η μάλλον για να το πούμε πιο σωστά…πως θα κερδίσουμε από τον τουρισμό όταν λαχανιάζουμε για να τους μαζέψουμε να μείνουν στην περιοχή χωρίς να έχουμε ουσιαστικά ανταγωνιστικό προϊόν για να μείνουν;

Έχω την εντύπωση ότι προσπαθούμε να μαζέψουμε «πελάτες» αλλά δεν ξέρουμε τι «πουλάμε» ή δεν έχουμε κάτι να «πουλήσουμε». Είναι φυσικό λοιπόν ο μεγάλος όγκος των Τούρκων να περνά και να…προσπερνά. Αυτό που δεν είναι φυσικό είναι να αναλωνόμαστε σε στόχους που δεν συμβαδίζουν με την πραγματικότητα. Σε αυτή την περίπτωση είτε έχουμε βρει το «εύκολο» θέμα για να ξεχνάμε τα πιο δύσκολα και ουσιαστικά, είτε πραγματικά δεν ξέρουμε τι μας γίνεται….

Ιδέες για να δημιουργηθούν αξιοθέατα στην περιοχή έχουν υπάρξει αν και πάλι μοιάζει με «τρολάρισμα» να έχεις δίπλα σου το Δέλτα του Έβρου και τη Σαμοθράκη και να ψάχνεις…τι να δείξεις στους επισκέπτες. Τελικά το αυτονόητο είναι και το δυσκολότερο μερικές φορές…

Σχόλια
Loading...